Belgacom. Boe-hoe!
Ik versta dat, dat het soms kapot kan zijn, dat internet. En dat het niet meteen gemaakt kan worden, soms, omdat het moeilijk is. Het is ulder werk, natuurlijk, maar iedereen heeft wel eens een mindere dag en al. Ik ben een geduldige mens, getuige mijn 1h en 4 minuten luisteren naar het wachtmuziekje op de helpdesk. Ik heb daarna dichtgelegd, omdat het mij echt beu was en dat is slecht voor mijn bloeddruk. En ik ben een boekske gaan lezen.
Wat ik echter niet begrijp, ook niet na meer dan een uur shopping music:
– het kan toch zo moeilijk niet zijn, als er veel problemen zijn zoals deze voormiddag om dat op het wachtmuziek-bandje in te spreken? Zoiets als “Er zijn momenteel heel wat technische problemen, we werken eraan en hopen tegen de middag een oplossing te hebben. U hoeft als u deze en deze problemen vaststelt niet te wachten op een operator, want we zijn op de hoogte.”
– waarom word ik in het keuzemenu “ik kan niet op het internet” doorverwezen naar de online database voor de oplossing?
– waarom kreeg ik drie keer na ongeveer een kwartier plots een bezettoon en een verbroken verbinding? Volgens mij verbreken ze om de zoveel tijd gewoon alle connecties. Tsk. How rude.
Allez. Leg eens uit, Fonsman?
Mmm, dat is blijkbaar nog geen haar verbeterd. Gelukkig hoeft een mens daar maar heel af en toe naar bellen, maar toch. Ze mogen er toch eens werk van maken. De meeste overheidsdiensten hebben een betere service tegenwoordig.
Een rommelboel die belgacom helpdesk, een telecombedrijf onwaardig, en niemand die er iets kan aan doen, ze zijn maar met 2 op de markt en naar ik overal hoor is Teletet geen haar beter, we zijn wij brave mensen wij 😉